Mastné vlasy

8. říjen 2016 | 11.02 |
Pryč s mastnými vlasy díky správné stravě Bujná kštice je snem každé ženy a nutno podotknout, že právě účes je na lidech jedním z nejzajímavějších fyziologických rysů a všimnete si ho prakticky okamžitě. Ovšem ne každý se vlasy jako z katalogu může pyšnit a mnoho žen trpí tím, že jsou vlasy příliš jemné, tenké, lámající se, jejich objem je minimální a přesto jsem třeba velice suché a nepoddajné. Problémů s vlasy je nespočet, avšak tím nejzákladnějším, který trápí naprosto všechny, je jejich mastnota. Pokožka hlavy se přirozeně mastí a kdyby tomu tak nebylo, nejspíš by s vámi bylo něco v nepořádku. Ovšem přílišná matsnota není zdravá a hlavně vám přidělává spoustu starostí a nepříjemností. Jak se mastnoty vlasů zbavit? Stačí jen efektivně upravit jídelníček. Dodržujte přísun bílkovin Vlasy jsou z 95 procent tvořeny látkou zvanou keratin, která se v těle přirozeně tvoří, a to především na popud stravování. Pakliže se stravujete především nezdravě, nemůžete čekat, že se keratin bude tvořit hojně a kvalitně. Základním stavebním prvkem keratinu jsou bílkovin, pokud jich máte ve stravě nedostatek nebo dokonce minimum, vlasy jsou nekvalitní, lámavé, jemné a především velice mastné. Začněte dodržovat bílkovinovou stravu, proteiny zařazujte do jídelníčku pravidelně a vlasy budou o poznání zdravější a živější. Autor: Meal Makeover Moms Autor: Meal Makeover Moms Přidejte vitamíny a minerály Není žádnou osvětovou novinkou, že tělo pro správné fungování potřebuje dostatek kvalitních vitamínů a minerálních látek. A stejně je tomu i v případě krásy, neboť nezdravě se stravující jedinec jen těžko bude oplývat krásnou pletí a zdravými a svěžími vlasy. Pakliže máte mastné a nevzhledné kadeře, přidejte do stravy železo, kalcium, hořčík a vitaminy A, E, C a D, ale také selen a zinek. Co do jídelníčku zařadit? Vitamíny a minerály nemusíte pojídat ve formě tabletek nebo rozpustných šumivých pastilek. Bohatě je tělu dodáte ve správné stravě a vyváženém jídelníčku. A na co se tedy ideálně zaměřit? Rozhodně si dopřávejte 200 gramů ovoce a 400 gramů zeleniny denně. Vsaďte na banány, jablka, lesní plody, dále pak konzumujte rajčata, papriky, okurky salátové, listovou zeleninu a kořenovou zeleninu jako je mrkev, brukve, petržel nebo celer. Dalšími vhodnými potravinami jsou ořechy ve všech provedeních, avšak dejte pozor na solené varianty a na dobroty v cukru a karamelu. Celozrnné pečivo by na vašem stole rovněž nemělo chybět, dále pak libové maso, mléčné produkty a ryby obohacené o omega 3 mastné kyseliny. Nebojte se ani například tučnějšího avokáda, které vám díky svým zdravým tukům pomůže a vlasy obohatí zevnitř. zdroj:http://www.vylecit.cz/2084/pryc-s-mastnymi-vlasy-diky-spravne-strave/

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 3 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Související články

žádné články nebyly nenalezeny

Komentáře

RE: Mastné vlasy chudobka1970 30. 11. 2016 - 16:39